Filosofia futbolística

"Un equip és com un bon rellotge: si es perd una peça encara és bonic, però ja no funciona igual (Ruud Gullit)"

cara a cara: gemma calafell

Fa tres setmanes quan vam jugar a Sant Julià, per una jugadora aquell partit significava alguna cosa més. Va ser l'últim partit de la nostra portera Gemma, que com sabeu per motius de salut ha hagut de plegar, però això si, continua sent la jugadora número 12.

  1. Quina és la teva trajectòria futbolística?

La meva trajectòria futbolística no és gaire llarga. Al col·legi a l’ hora del pati jugar a futbol qui no ho a fet mai?Estic parlant evidentment de les noies que realment ens agrada el futbol, jo com que les notes no m’ anaven gaire bé no em van deixar jugar a futbol en cap equip federat. perquè a mes deien que era un esport de nois.Em vaig haver conforma a jugar a l’ hora del pati i al carrer amb els amics. Quan tenia 25 anys al meu poble i havia un cartell que demanaven noies per jugar en el Torroella i se’m va il·luminar la cara, vaig dir ara es la meva (val mes tard que mai jejejejejejejej).Vaig trucar i em vaig apuntar. Estava nerviosa per saber com aniria i il·lusionada per una cosa que em pensava que ja no faria.

Va anem al gra ;6 temporades al Torroella i Una al Pradenc

  1. Abans ja ho havies fet en algun partit puntual, però aquesta temporada has sigut la portera titular. Com ha estat aquesta experiència?

Al principi quan les entrenadores em van proposar de ser la portera em va agradar la idea i em pensava que seria un repte per superar-me, perquè com be dius una cosa és ser portera puntual i l’altra és estar cada dia sota els pals, és una responsabilitat. La experiència ha esta molt bona, no em pensava que m’ ompliria tan.

  1. Un consell per a les porteres que comencen?

Això de donar consells no se’m dóna gaire bé, però l’únic que els hi puc dir és que s’han de creure que “PODEN”, i no perdre la paciència als primers partits, que la portera va aprenent i es fa més forta a mida que juga més partits.

  1. Quin és el teu millor record de futbol? I el pitjor?

En tinc molts de millors records,diria el meu primer partit, estava en un núvol perquè començava una nova etapa.

El pitjor sense cap dubte ha estat haver de deixar forçosament de jugar. Ara estava disfrutant jugant i volia millorar molt més, perquè em faltava molt per aprendre.

  1. Va, deixa un missatge per a les companyes que deixes

Ha estat una sorpresa gratificant tenir-vos com a companyes m’ ha aportat molt personalment, perquè tot hi haver-hi diferència d’edat no m’he sentit desplaçada. Sou unes magnifiques companyes tan dins com a fora, i espero que continueu molt temps sent un “Grandíssim equip”. Moltes gràcies a totes, no us oblidaré mai.

  1. Has pogut arribar allà on volies?

Podria dir que sé, però seria mentida, perquè a l’inci d’ aquesta temporada em vaig posar un repte. Ja ho he dit abans que volia aprendre i millorar moltíssim i per motius de salut he hagut de deixar-ho i m’he quedat a mitges, però és el què havia de fer ara.

  1. Què t’ha aportat el futbol?

El futbol m ‘ha aportat conèixer molta gent i viure moltes experiències, a més fas esport i estàs en forma jejejjejejeje

Que et vagi molt bé Gemma! Ens ha encantat poder disfrutar de tu!

4 comentaris:

Fibu ha dit...

Bon dia noies!
Només us volia dir que he penjat noves fotos a l'apartat que evidentment es diu fotos xD.
Són dels partits del Vallès, Seva, Sant Julià i Palautordera.

PD: Bona entrevista Gemma!

Anònim ha dit...

Oita la Gemma! Molt bona entrevista perla!

Avui no podia marxar d'aquí sense deixar-li un comentari!
Doncs com tu has dit, per nosaltres i per mi en concret, també ha estat molt gratificant que vinguessis al Pradenc. I ens va saber a totes molt greu que ho haguessis de deixar però, el més important, arribes el dia del partit i et trobem a dins el vestidor i animant-nos en tot moment :)ho he dit tot, senzillament no té preu.

Que et vagi tot molt bé Gemma! Cuide't molt.


Anna 11.

Anònim ha dit...

Bueno Gemma, sempre es complicat entrar un equip amb tanta diferència de d'edat, però no pateixis que t'em adoptat molt bé, je je je je . Pilar

Anònim ha dit...

Gemma!

només donar-te les gràcies per ser al pradenc ara a la banqueta per qüestions de salut, però tot i així l'equip encara et necessita!

Cuida't

Laia 9.