Filosofia futbolística

"Un equip és com un bon rellotge: si es perd una peça encara és bonic, però ja no funciona igual (Ruud Gullit)"

cara a cara: Judit Serrat


  1. Com vas començar a jugar a futbol?

Ben bé, no és un d’aquells fets que me’n recordi gaire, sinó crec , que a mesura que m’anava fent gran, vaig començar a entrar en tot el món del futbol, i a veure partits, però clar, no el podia practicar. Només a casa, a l’escola....

Fins que l’any passat, degut a l’interès de bastantes noies pel futbol es va crear un equip femení a Prats, i llavors ja m’hi vaig poder apuntar, i espero que duri molts més anys.

  1. Perquè futbol i no un altre esport? N’has practicat algun altre abans?

Bé, el futbol és el meu esport favorit. Quan era petita vaig practicar patinatge i aeròbic, però sincerament no m’agradava gaire. Finalment gràcies a la creació de l’equip femení del Pradenc, vaig poder practicar el què realment m’agradava, el futbol.

  1. Amb aquests dos anys que fa que jugues, quins moments destacaries?

D’entrada no recordo cap moment concret, però si que es recorda aquells partits com per exemple amb el Palautordera que varem lluitar el màxim i finalment varem perdre per la mínima, aquests són bons moments. A part dels bons moments també en puc destacar algun de més dolent, com per exemple el partit de tornada amb el Tona.

  1. T’agrada més futbol 7 o futbol 11?

Sincerament a mi m’agrada més el futbol 11 ja que és un futbol diferent. Amb el futbol 7, és un camp molt reduït i per tant no et dona lels avantatges que dóna el futbol 11 de fer xuts llargs, o llargues passades a les companyes.

  1. El Pradenc té possibilitats de quedar sisenes, un bon debut a futbol 11 ?

Estaria perfecte poder quedar en una sisena posició, però havent perdut amb el Taradell potser sens farà una mica difícil. Aquesta setmana jugant amb el Gurb haurem d’intentar esforçar-nos el màxim per tal de no quedar amb un resultat molt desigual, i la setmana que bé hauríem de guanyar el St. Quirze de Besora. Encara que tot i així pot ser no recuperaríem la sisena posició.

  1. Coneixes la situació del futbol femení català? Que me’n dius?

Crec que cada dia es va desenvolupant més, en un principi les noies que jugaven a futbol no eren ben vistes, en canvi ara hi ha hagut un canvi en que cada dia més noies, senten una atracció pel el futbol en general. Crec que això s’ha establert molt bé a Catalunya, i per tant, cada dia hi ha més equips que tenen un o més equips de fèmines.

  1. Un jugador/a que admiris?

Bé, amb la dolenta temporada del Barça, és difícil triar, però potser el jugador seria el Bojan, ja que amb la seva curta edat, aquest any ho ha fet molt bé i ens certs moments a tibat de l’equip.

  1. Què t’ha aportat el futbol?

El futbol m’ha aportat moltíssimes coses, com ara noves amistats, i a part d’això també que no es pot anar refiada, i gràcies a les entrenadores saber més coses del futbol.

GRÀCIES JUDIT!

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Serrat :)

Genial, felicitats, de veritat, per el teu gran esforç i lluita.


Un peto